Δευτέρα, 23 Μαΐου 2016

Σκυλοιστορια Νο 2

Πριν λίγες μέρες λοιπόν και ενώ συζητάω με μια γειτόνισσα απ το μπαλκόνι την βλέπω να κοιτάζει κάπου στο δρόμο και κάτι να λέει. Δεν κατάλαβα όποτε γυρίζω προς την ιδία κατεύθυνση και τι να δω; Μια μικρή , μαλλιαρή μπάλα να διασχίζει τον δρόμο, και την ώρα που περνάνε δυο αμάξια από δίπλα της να στριμώχνεται όπως σε ένα πεζοδρομώo 1 x 1. Ένα ακόμα κουτάβι! Μια στρουμπουλή , μαλλιαρή βρώμικη μπαλιτσα. Αυτό ήταν είπα στην γειτόνισσα και μου την ανέβασε πάνω.
Ευτυχώς είχα τα απαραίτητα από την προηγούμενη φόρα όποτε έστρωσα γρηγορα μια πάνα στο μπαλκόνι, την ψέκασα με φάρμακο για τσιμπούρια και ψήλους , και την τάισα.




Όταν γύρισε το μεσημέρι ο Γιώργος ( ο φίλος μου) και την είδε έμεινε άφωνος μπορώ να πω, γιατί μετά το κλάμα που είχα ρίξει όταν δώσαμε την προηγούμενη κουταβιτσα μου δήλωσε ορθά – κοφτα ότι δεν είμαι εγώ γι αυτά αφού τα παίρνω πολύ κατάκαρδα και δένομαι πάρα πολύ. Με  τα πολλά λίγο , εγώ λίγο η μικρή τον καταφέραμε.  Την ιδία μέρα την πήγαμε στον κτηνίατρο ο όποιος την βρήκε υγιέστατη.  Γυρίζοντας της δώσαμε χάπι για το σκουλήκι του εντέρου και την λούσαμε. Έγινε πραγματικά άλλο σκυλί καθώς σκόνη , βρωμιά και άγνωστου προελεύσεως μπογιά (!) έφυγαν από πάνω της.






Από τις πρώτες μέρες κατάλαβα ότι είναι πολύ φοβισμένη γιατί κάθε φόρα που την έπαιρνα αγκαλιά η καρδούλα της χτυπούσε απίστευτα γρήγορα και έκανε σαν τρελή για να κατεβεί. Μετά από καμπόσες φόρες έκρινα ότι μάλλον δεν θα είναι σκυλί της αγκαλιάς άλλα του ποδιού, αφού μόλις δει πόδι τρέχει να κουλουριαστεί εκεί.



 Όμως σιγά σιγά άρχισε να αντέχει λίγα λεπτά παραπάνω κάθε φόρα που την έπαιρνα αγκαλιά ώσπου χθες έγινε το θαύμα! Όχι μονό δεν έκανε σαν τρελή για να κατεβεί άλλα ξάπλωσε απλώνοντας όλο το κορμάκι της πάνω μου J Επιτέλους την κέρδισα!!!



Είναι πολύ παιχνιδιάρα. Έχει ήδη μάθει την πάνα και κάνει εκεί της ανάγκες  και επίσης ξεκίνησα να της μαθαίνω τις βασικές εντολές. (Ναι είναι το αγαπημένο μου. Μα είναι τόσο εύκολο πραγματικά. Ειδικά αν έχεις να κάνεις με σκυλί – λάτρη του φαγητού.)


Στον παρακάτω σύνδεσμο θα βρείτε λεπτομερής πληροφορίες για την μικρή μου ομορφιά σε περίπτωση που ξέρετε κάποιον που μπορεί να ενδιαφερθεί, καθώς και στοιχειά επικοινωνίας J




1 σχόλιο: