Πέμπτη, 25 Φεβρουαρίου 2016

ΥΠΕΡΟΧΕΣ ΙΔΕΕΣ ΓΙΑ ΠΑΝΤΖΟΥΡΙΑ

Στην εποχή που τίποτα δεν πάει χαμένο, όλοι ψάχνουμε ιδέες για να αξιοποιήσουμε τα παλιά μας αντικείμενα!!! Σήμερα λοιπόν, επανέρχομαι για να μοιραστώ μαζί σας μερικές πολύ όμορφες ιδέες για να δώσετε καινούργια ζωή σε παλιά παντζούρια που πολύ πιθανών να βρίσκονται καταχωνιασμένα σε κάποια αποθήκη σας. 
Πάρτε ιδέες για όλους τους χώρους και όλες τις περιπτώσεις , σηκώστε τα μανίκια και ξεκινήστε την δουλειά :D



ΔΥΟ ΠΑΝΕΜΟΡΦΕΣ ΠΙΝΕΛΙΕΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΚΟΥΖΙΝΑ ΣΑΣ!
ΑΠΟ ΤΙΣ ΑΓΑΠΗΜΕΝΕΣ ΜΟΥ ΙΔΕΕΣ ΚΑΙ ΠΟΛΥ ΠΡΑΚΤΙΚΗ ΕΠΙΣΗΣ!
ΚΑΙ ΕΤΣΙ ΤΑ ΣΚΟΡΠΙΑ ΠΕΡΙΟΔΙΚΑ ΣΑΝ ΜΠΑΙΝΟΥΝ ΣΕ ΤΑΞΗ!
ΑΠΛΟ, ΠΡΑΚΤΙΚΟ ΚΑΙ ΕΥΚΟΛΟ!
ΚΑΙ ΚΑΤΙ ΠΟΙΟ ΑΠΑΙΤΗΤΙΚΟ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΜΕΡΑΚΛΗΔΕΣ!
ΚΑΤΙ ΠΟΙΟ ΠΡΩΤΟΤΥΠΟ ΑΠΟ ΤΑ ΣΥΝΗΘΙΣΜΕΝΑ...
ΚΑΙ ΚΑΤΙ ΓΙΑΤΑ ΑΓΑΠΗΜΕΝΑ ΣΑΣ ΜΥΡΩΔΙΚΑ!

ΑΝ ΔΕΝ ΕΧΕΤΕ ΠΟΛΥ ΔΙΑΘΕΣΙΜΟ ΧΩΡΟ ΣΤΗΝ ΚΟΥΖΙΝΑ ΣΑΣ 
ΜΠΟΡΕΙΤΕ  ΝΑ ΤΟΝ ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΣΕΤΕ!!!





ΚΑΙ ΦΥΣΙΚΑ ΜΠΟΡΕΙΤΕ ΝΑ ΕΜΠΛΟΥΤΙΣΕΤΕ 
ΤΗΝ ΔΙΑΚΟΣΜΗΣΗ ΤΟΥ ΧΩΡΟΥ ΣΑΣ!









































Ελπίζω να σας αρεσαν!
Σας εύχομαι άμορφα αποτελέσματα :)

8 σχόλια:

  1. Καλό απόγευμα πια φίλη μου και..τι να πρωτοθαυμάσω!!Εκείνο πάντως για τα περιοδικά ευφυέστατο και το απλό διακοσμητικό σαν παράθυρο με τρέλανε.Απίστευτο θα σου φανεί μα έχω ζωγραφίσει σε παλιό παντζούρι αφαιρώντας κομμάτι από το κέντρο και τοποθετώντας επίπεδο ξύλο. Παλιά βέβαια τότε είχα τη βιοτεχνία εργαστήρι πριν βγω στη σύνταξη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ακουγεται πολυ ωραιο Αχτιδα μου και απ'οσα εχω δει στο blog σου έχεις παγματικο ταλεντο. Εχεις μηπως αυτη την δημουργια σου σε καποια παλιοτερρη αναρτηση; Θα χαιρομουν να την δω :)

      Διαγραφή
  2. Ηρθα να ανταποδωσω την επισκεψη! Τι υπεροχες ιδεες! Ποσο "ζηλευω" αυτη τη δημιουργικοτητα και τη φαντασια! Κριμα που δεν εχω παντζουρια!
    Αν σου αρεσαν οι στιχοι μου, δες αν θες κι εδω:
    http://www.ideostato.gr/2016/02/e-book.html

    Θα χαρω να τα λεμε! Καλο βραδυ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστω πολυ! Κατεβασα και το e-book οποτε θα σου γραψω εντυπωσεις καποια στιγμη :)

      Διαγραφή
  3. Πολύ ωραίες ιδέες και πρακτικές! Είναι υπέροχες και δίνουν μια άλλη νότα στο σπίτι. Συνέχισε την καλή δουλειά. Ανυπομονώ για την επόμενη ανάρτησή σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή