Πέμπτη, 2 Ιουλίου 2015

My love


Σήμερα θέλω  να σας γνωρίσω την μεγάλη μου αγάπη. Τον  Mαιλίτσο μου.
Πριν αρκετούς μήνες έψαχνα για σκυλί. Δεδομένου  ότι τους έχω  τεράστια αδυναμία και μετά  από δεκαεφτά χρόνια  που είχα σκυλί (ένα  υπέροχο κανισάκι τον Μπίλη), ήθελα πολύ, ένα   ακόμη σκυλί.
Για καιρό  έψαχνα χωρίς αποτέλεσμα μέχρι που ήρθε το ιδανικό σκυλί σε μ' ένα, αν και έμμεσα. Πέρσυ το καλοκαίρι μια πανέμορφη μικρή μπάλα έκανε από το πουθενά  εισβολή στην αυλή του διπλανού σπιτιού.  Οι γείτονες μας οι οποίοι  παραθέριζαν, τον κράτησαν και τα παιδιά της οικογένειας του έδωσαν το όνομα Μάιλο. Αργότερα προστεθήκαν στην παρέα δυο επίσης μικροσκοπικές γατούλες. Αν και οι σχέσεις τους ήταν πολύ τεταμένες, κοιμόντουσαν όλα μαζί τα γλυκά μου.
Κάποτε όμως το καλοκαίρι τελείωσε και οι γείτονες μας έπρεπε να γυρίσουν στην Αθήνα.  Δυστυχώς η τριμελής παρέα δεν μπόρεσε να εξακολουθήσει. Έπρεπε όμως να βρεθεί ένα σπίτι για το καθένα. Έτσι εγώ και οι δικοί  μου πήραμε τον Μάιλο  και μετά από καλό ψάξιμο βρήκαμε τα καλύτερα σπίτια και τα γατάκια. Αν και δυστυχώς χωρίστηκαν έχουν πλέον καινούργιες παρέες.
Η γκριζούλα που θα δείτε παρακάτω έγινε μέλος μιας παρέας από αλλά γατάκια τα όποια φροντίζει και φιλοξενεί μια οικογένεια και έχει πλέον άπλετο χώρο στον όποιο παίζει και τρέχει όλη μέρα, ενώ η παρδαλή γατούλα που ήταν και το μεγάλο άγχος μου λόγο του κάλου και  αγαθιάρικου χαρακτήρα της, είναι  το τρίτο κατοικίδιο μέλος μιας οικογένειας, έχοντας για παρέα ένα υπέροχο σκυλί και έναν γατούλη.
Ο Μαιλίτσος μου σήμερα είναι ενός έτους και κάτι ψηλά. Δεν έχει άλλη παρέα, έχει όμως εμάς που τον λατρεύουμε. Αυτή τη στιγμή βρίσκεται με τους γονείς μου - λόγο μετακόμισης- και κυριολεκτικά καλοπερνάει. Ελπίζω όμως σύντομα να τον έχω μαζί μου και πάλι :)΄


O Μαιλίτσος  μου όταν πρωτογνωριστήκαμε...

   Μόλις τριών μηνών

                                                        
και οι γατούλες

2 σχόλια:

  1. Μπράβο πολύ ωραία θεματα και καταπληκτικό μπλογκ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ'ευχαριστώ πολύ για τα καλά σου λόγια :)

      Διαγραφή