Σάββατο, 4 Ιουλίου 2015

Έχεις Γράμμα!



Θυμάστε κάποτε που ήταν πολύ της μόδας η αλληλογραφία; 
Εγώ είμαι 25 και θυμάμαι ότι όταν ήμουν μικρή γινόταν χαμός στα παιδικά και νεανικά περιοδικά  με  τις στήλες αλληλογραφίας. Τι υπεροχές αναμνήσεις! Θυμάμαι με πόση ανυπομονησία περιμέναμε τις απαντήσεις στα γράμματα μας! Τώρα όλα πλέον γίνονται ηλεκτρονικά πατώντας ένα κουμπί.
Εγώ όμως είμαι πολύ τυχερή γιατί μέσα στα τόσα κορίτσια που αλληλογραφούσαμε κατά καιρούς υπήρξε και μια κοπέλα, η Σίσσυ, που αν και μικρές τότε δέσαμε αμέσως. Επικοινωνούσαμε για πολλά χρόνια αλλά κάποια στιγμή χαθήκαμε, πράγμα πολύ εύκολο στην σημερινή εποχή που όλα τρέχουν! Ως που μια  μέρα πριν μερικούς μέρες έλαβα ξανά ένα γράμμα! Χάρηκα απίστευτα  με αυτή την κίνηση και την ευχαριστώ πολύ! Κάπως έτσι την εποχή της γρήγορης τεχνολογίας, και της άμμεσης επικοινωνίας εμείς αρχίσαμε να αλληλογραφούμε και πάλι! Δεν είναι υπέροχο;
Με αφορμή αυτό λοιπόν θα ήθελα να μοιραστώ κάτι ακόμα μαζί σας.
Θυμάστε την Sarah Κay  το σγουρομάλλικο κοριτσάκι που πρωταγωνιστούσε παλιότερα σε αυτά τα υπέροχα αρωματικά φύλα αλληλογραφίας; Έφτιαξα λοιπόν μερικές  δίκες μου σελίδες από τις εικόνες που κυκλοφορούν στο ιντερνέτ  και σας τις δίνω προς εκτύπωση.

Που ξέρετε; Μπορεί να έχετε και εσείς κάποιο άτομο που θα εκπλαγεί ευχαρίστα με ένα γράμμα σας!




Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου