Σάββατο, 27 Ιουνίου 2015

Summer Nails Ideas...

Παρακάτω ακολουθούν μερικές εύκολες σχετικά ιδέες για να φέρουμε το καλοκαίρι και στα νύχια μας. Όσες το έχετε με αυτά και καταπιάνεστε, πάρτε τις όζες και πινέλα σας. Όσες δεν το έχετε δοκιμάστε, ποτέ δεν ξέρετε! Και αν απογοητευτείτε αφήστε την αισθητικό σας να το αναλάβει στο επόμενο ραντεβού σας.











Δεν είναι και πολύ δύσκολα έτσι;
Για το τέλος σας άφησα το καλύτερο πιστεύω. Θα σας παιδέψει λίγο παραπάνω αλλά αξίζει τον κόπο.




Ελπίζω να σας άρεσαν!

3 σχόλια:

  1. Πέρασα να σε γνωρίσω γλυκιά μου και είδα όμορφα νυχάκια μα να πω την αλήθεια δεν τα προτιμώ έτσι ..δώσε μου ελαφρυντικό την ηλικία μου, η εγγονή μου 14 χρόνων τα κάνει έτσι!Εύχομαι πάντα δημιουργική κοριτσάκι μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Τώρα είδα ότι σου κάνω...ποδαρικό στη παρακολούθηση...είμαι γουρλού γλυκιά μου, εύχομαι να τις εκατοστήσεις!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αχτίδα μου δεν ξερεις ποσο χάρηκα με τα σχόλια σου! Σ'ευχαριστω πολυ:) Eίμαι ακομα στην φαση του στησίματος του blog και ελπίζω να παει καλα.Παρακολουθω το blog σου πολύ πριν φτιάξω το δικο μου. Μου αρέσουν πολύ τα άρθρα σου και οι δημιουργίες αν και πρέπει να ομολογήσω οτι η μεγάλη μου αδύναμια ειναι η Κλώντη :D Καλή σου μέρα και ελπίζω να τα ξαναπούμε!

      Διαγραφή