Κυριακή, 14 Ιουνίου 2015

Βάζα και βαζάκια για όλα τα σπιτάκια...


Όλοι ξέρουμε τα κλασικά και αγαπημένα βαζάκια που οι μαμάδες και οι γιαγιάδες μας έβαζαν τις υπέροχες μαρμελάδες τους  άλλα και τα γλυκά του κουταλιού. 
Γιατί όμως να περιοριζόμαστε μόνο σ' αυτά όταν υπάρχουν τόσες επιλογές για να τα αξιοποιήσουμε;
Παρακάτω σας έχω μερικές από τις  αγαπημένες μου ιδέες...









Το ποιο απλό, άλλα και το ποιο ρομαντικό. 
Κάποιες φόρες  η μεγαλύτερη ομορφιά βρίσκεται ακριβώς εκεί, στην απλότητα. Έτσι καμιά μας δεν έχει δικαιολογία ότι δεν πιάνουν τα χέρια της σ'αυτά. 
Ιδανικός στολισμός για το τραπέζι μας. Ειδικά τώρα το καλοκαίρι που μας αρέσει να μαζευόμαστε με τους φίλους μας σε μπαλκόνια, αυλές, εξοχικά ή ότι άλλο διαθέτει ο καθένας. Τόσο απλό όσο και όμορφο!





Iδέες για νοικοκυρές...





Και μιας και λέμε για νοικοκυρές να κάτι ακόμα που δε λείπει από τα περισσότερα νοικοκυριά και μπορούμε να το χρησιμοποιήσουμε για να διακοσμήσουμε τα βάζα μας.
Σεμεδάκια και καρε!




Και μερικές ποιο σύνθετες ιδέες....
Μια πανεύκολη ιδέα για να έχετε σε τάξη τα πράγματα των παιδιών σας. 
Το μόνο που χρειάζεστε είναι λίγη μπογιά ή σπρέι και μερικές μινιατούρες.




































Από τα αγαπημένα μου! 
Πολύ πρωτότυπη ιδέα για φωτογραφίες που σκέφτομαι να δοκιμάσω κάποια στιγμή και εγώ!


















Και τέλος η προσωπική μου δημιουργία με διακοσμητική άμμο, κοχύλια, πετραδάκια και ψεύτικα ρεσό. Για την διακόσμηση χρησιμοποίησα σπάγκο, διακοσμητική ταινία και λουλουδάκια.
             


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου