Σάββατο, 13 Ιουνίου 2015

Birthday Time!


Δυο μέρες πριν, στις 11 Ιουνίου γιόρτασα τα 25α γενέθλια  μου,  με την οικογένεια μου. Τους δικούς μου ανθρώπους.


Γιατί τι σου μένει τελικά όταν σχεδόν όλοι οι φίλοι σου ανοίγουν τα φτερά τους και  ξενιτεύονται για κάτι καλύτερο;
Δυστυχώς  υπήρχαν δυο ακόμα  μεγάλες απουσίες για τον ίδιο λόγο, και από τον στενό οικογενειακό μου κύκλο. Οι δυο αγαπημένες μου αδελφές Ντιάνα και Μαρία!
Ελπίζω όμως  μέσα στα επόμενα χρόνια να γιορτάσουμε ξανά όλοι μαζί, τόσο οι φίλοι όσο και οι συγγενείς. 
Ωστόσο κάποιοι παραμένουν εδώ και βρίσκονται πάντα στο πλευρό μου. Γονείς, συγγενείς αλλά και το αγόρι μου ομόρφυναν την μέρα μου και χαίρομαι που την πέρασα μαζί τους.

                                
Το θέμα ήταν  το εξής: "ΠΑΙΔΙΚΟ! ΠΑΡΤΥ" !!!
                                 

Η ιδέα της υπεροχής μαμάς Λίζας που επιμελήθηκε όλα. Δεν έλειψαν όμως και οι εκπλήξεις και τα δώρα των υπολοίπων ! Σας ευχαριστώ όλους <3
Και του χρόνου, με υγεία :)



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου